keskiviikko 11. toukokuuta 2016

#1 Varmaan yhtätylsä, kuten aina?

Heippa! Ensimmäisen postauksen aloitan aina tylsääkin tylsemmällä ALOITUSPOSTAUKSELLA! :D Tässä postauksessa kerron itsestäni ja ajatuksistani blogini suhteen.



Olen 13-vuotias tyttö Mikkelistä, joka harrastaa ratsastusta. Käyn Kekkolankartanon tallilla joka perjantai tunnilla, mutta välillä tallilla tulee puuhailtua muinakin päivinä! Kiinnostukseni osuu enemmän esteratsastuksen puolelle, mutta kouluratsastus kelpaa minulle mainiosti! Olen ratsastanut noin päälle 4 vuotta samalla tallilla. Haaveenani on olla ahkera, aktiivinen ja hyvä blogin pitäjä, jonka postaukset olisivat sopivan pitkiä ja kiinnostavia lukea. Toisena haaveena on, ei mikään yllättävä, oma poni ja siihen on koitettu jo kovasti säästääkkin! En siis yksin, vaan kaverin kanssa. Ja kyllä. Olen miettinyt tätä jo pitkäänja tiedän, kuinka kallista se tulee olemaan. Koen itseni kuitenkin jo valmiiksi poniin kaverin kanssa ja vanhempien/opettajien avustuksella!!

Siinä jotenkuten "lyhyesti" ja "tiivistettynä" blogini tarkoitusta ja tietoa minusta! Toivon, että blogiani rupeisi lukemaan edes joku, ja alku haaveeni on 10 lukiaa! Ajattelette varmaan, että kuinka vähän se onkaan! Ihan tarpeeksi minulle :)!

Kiitos postauksen lukemisesta, kiitän kovasti!

-Iida

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti